Új jelszó kérése

Polar V650

Hírek

2016.10.26 11:52
2016.10.03 11:42
2016.09.12 10:01
2016.06.13 12:18
2016.06.07 11:13
2016.05.30 9:21
2016.05.27 15:24
2016.05.03 9:16
2016.04.06 9:20
2016.01.18 10:10
2016.01.11 9:48
2015.12.08 11:24
2015.11.08 17:44
2015.11.07 17:43
2015.11.04 17:40
2015.11.02 17:42
2015.11.02 17:37
2015.09.22 13:40
2015.09.07 12:52
2015.09.01 9:15
2015.08.27 13:33
2015.08.02 11:11
2015.07.31 9:04
2015.01.28 12:54
2014.11.14 16:32
2014.11.12 11:14
2014.11.10 10:07
2014.11.04 10:05
2014.09.29 10:14
2014.07.09 10:04
2014.05.27 8:50
2014.04.29 9:20
2014.03.26 17:17
2014.03.03 16:22

Fizetési megoldás

Hírlevél

Termékajánló

Házhozszállítás

Polar Fitness Test használat

A Polar Fitness Teszt egyszerű, biztonságos és gyors módja annak, hogy felmérje nyugalmi aerob (kardiovaszkuláris) edzettségét. Az OwnIndex eredmény hasonló a maximális oxigénfelvételhez (VO2max), melyet gyakran az aerob kapacitás mérésére használnak. A hosszú távú fizikai tevékenység, pulzusszám, nyugalmi szívfrekvencia, nem, kor, magasság, és testtömeg paraméterek mind hatással vannak az OwnIndexre. A Polar Fitness tesztet egészséges felnőttek számára fejlesztettük ki.

Az aerob edzettség azt mutatja, hogy a kardiovaszkuláris rendszer hogyan szállítja az oxigént a testünknek. Minél jobb az aerob edzettsége, szíve annál erősebb és hatékonyabb. A jó aerob edzettség számos, az egészségre gyakorolt előnyös tulajdonsággal rendelkezik. Például, segít csökkenteni a magas vérnyomást, illetve a kardiovaszkuláris betegségek és a stroke kockázatát. Amennyiben javítani szeretne az aerob edzettségén, az OwnIndex-ben történő megfigyelhető változáshoz legalább hat hétnyi rendszeres edzésre van szükség. A kevésbé edzett személyek sokkal hamarabb is megtapasztalhatják a változást. Minél jobb az aerob edzettsége, annál kisebb javulásokat tud elérni az OwnIndex-ben.

Az aerob edzettséget a legjobban olyan edzések képesek javítani, melyek sok izomcsoportot mozgatnak meg. Ilyen tevékenység például a futás, a kerékpározás, a sétálás, az evezés, a korcsolyázás, és cross-country síelés

A fejlődés megfigyelése érdekében az első két héten néhány alkalommal mérje meg az OwnIndex értéket, melynek segítségével megkaphatja az alapértékét, majd körülbelül havonta egyszer ismételje meg mérést.

A teszteredmények megbízhatóságának biztosítása érdekében tartsa be a következő alapvető követelményeket:

  • A tesztet bárhol elvégezheti - otthonában, az irodában, egy edzőteremben - feltéve, ha nyugodt tesztelési környezetről van szó. A teszt közben nem lehetnek jelen zavaró zajok (pl. televízió, rádió vagy telefon), és más emberek se beszéljenek Önhöz.
  • A tesztet mindig ugyanazon a helyen, ugyanabban az időpontban végezze el.
  • A teszt elvégzése előtt ne egyen nehéz ételeket, és 2-3 órán keresztül ne gyújtson rá.
  • A tesztelés napján és az azt megelőző napon kerülje a nehéz fizikai feladatokat, az alkoholfogyasztást és a különféle stimulálószerek használatát.
  • Kipihentnek és nyugodtnak kell lennie. A teszt megkezdése előtt feküdjön le és pihenjen 1-3 percig.

 

Polar órák és kiegészítők nagy választékban.

Polar-ora.hu - Válts aktív életmódra!

Polar óra és kiegészítő szakbolt

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.