Új jelszó kérése

Polar V650

Hírek

2016.10.26 11:52
2016.10.03 11:42
2016.09.12 10:01
2016.06.13 12:18
2016.06.07 11:13
2016.05.30 9:21
2016.05.27 15:24
2016.05.03 9:16
2016.04.06 9:20
2016.01.18 10:10
2016.01.11 9:48
2015.12.08 11:24
2015.11.08 17:44
2015.11.07 17:43
2015.11.04 17:40
2015.11.02 17:42
2015.11.02 17:37
2015.09.22 13:40
2015.09.07 12:52
2015.09.01 9:15
2015.08.27 13:33
2015.08.02 11:11
2015.07.31 9:04
2015.01.28 12:54
2014.11.14 16:32
2014.11.12 11:14
2014.11.10 10:07
2014.11.04 10:05
2014.09.29 10:14
2014.07.09 10:04
2014.05.27 8:50
2014.04.29 9:20
2014.03.26 17:17
2014.03.03 16:22

Fizetési megoldás

Hírlevél

Termékajánló

Házhozszállítás

Garancia

Polar óra termékekre a hatályos jogszabályok szerint a vásárlás napjától számított 24 hónap garanciát vállal. A garancia időtartalma a kiegészítő termékekre (pulzusmérő övek, rugalmas pántok, óraszíjak, elemek, szenzorok és egyéb kiegészítők) 6 hónap. Egyes modellek alkatrészei garancia tekintetében különbözhetnek (részletek a felhasználói kézikönyvben).

A garancia jótálási jegy, nyugta vagy számla bemutatásával érvényes. Hiányában a garancia érvénytelen.

A garancia nem vonatkozik a kereskedelmi használat, a rongálás vagy baleset, az óvintézkedések figyelmen kívül hagyása, helytelen karbantartás, repedt vagy törött borítás okozta károkra, az elemekre illetve a rugalmas pántra.

A garancia nem vonatkozik a nem Polar szervíz okozott vagy abból következett károkra.

A jótállási felelőség nem áll fenn, ha jelen termék eladója vagy a javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat vagy nem márkaszervíz javításának hibájából, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után lkeletkezett okból következett be.

A vásárlónak a terméket a vásárlást követően haladéktalanul meg kell vizsgálni és az esetleges hibás terméket a vásárlástól számított 3 napon belül a kereskedőnek vissza kell juttatni. 3 nap letelte után a hibát a márkaszervízben kell bejelenteni levélben, faxon, vagy e-mailben illetve személyesen. A legrövidebb időn belül lehetőséget kell biztosítania, hogy a szervíz a javítást minél előbb megkezdhesse. A késedelemből származó további károkért a forgalmazó valamint a szervíz nem terhelhető felelősé, ezek költségeit a vásárlót terhelik.

A vásárló köteles a hiba felfedezése után kifogását haladéktalanul közölni. A hiba első észlelésétől kezdve a javítás befejezéséig a terméket használni nem szabad. A hibás termék további használata miatt bekövetkezett károk megtérítéséért az eladó nem felel.

A garanciális és egyéb javítás alkalmával felmerülő postai díjak a vásárlót terhelik.

A garanciával kapcsolatban további információ a jótálási jegyen megtalálható.


Polar órák és kiegészítők nagy választékban.

Polar-ora.hu - Válts aktív életmódra!

Polar óra és kiegészítő szakbolt

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.